Održavanjem softvera korisnik stiče pravo na instalaciju novih verzija, podverzija i izdanja softvera u periodu trajanja podrške.

Održavanje softvera predstavlja specifičan vid kontinuiranog unapređenja opreme, jer nove verzije softvera donose novu, poboljšanu funkcionalnost, koja nije bila raspoloživa u vreme kupovine uređaja.

Zahvaljujući kontinuiranom održavanju softvera korisnik povećava funkcionalnost svoje opreme, čime uređaj dugoročno dobija na vrednosti.

Standardno održavanje važi 12 meseci od dana isporuke, osim ako je za specifičan uređaj ili verziju softvera drugačije naznačeno od strane proizvođača.

Produženo održavanje softvera može se naknadno kupiti i po isteku garantnog roka i tako obezbediti kontinuirana softverska podrška i unapređenje funkcionalnosti opreme u dužem vremenskom periodu.

Pozovite nas radi dodatnih informacija o aktuelnim verzijama softvera i njihovim unapređenjima u odnosu na starije verzije.

Kontakt:

  • Telefoni za podršku:
    011 30-15-884
    011 71-81-277 (Poljoprivreda)
  • E-pošta za podršku:
    podrska@livona.rs
  • Adresa za podršku i servis:
    Livona d.o.o.
    Bežanijskih ilegalaca 8
    11070 Novi Beograd