Tehnička podrška obuhvata skup aktivnosti kojima se korisniku pruža odgovarajuća pomoć u radu sa isporučenom opremom i softverom.
Tehničkom podrškom obuhvaćen je isporučeni hardver i softver koji se instalira direktno na uređajima ili na radnim stanicama.

U zavisnosti od potreba korisnika, tipa opreme, obima i složenosti usluga, razlikujemo tri nivoa tehničke podrške:

  • standardnu
  • proširenu
  • totalnu tehničku podršku.
Standardna tehnička podrška

Besplatna u prvoj godini od nabavke opreme, obuhvata seriju standardnih aktivnosti kojima se korisniku pruža pomoć u redovnom korišćenju opreme.

Proširena tehnička podrška

Proširena tehnička podrška predstavlja proširenje standardne podrške i sadrži:

  • standardnu tehničku podršku
  • mogućnost daljinskog pristupa uređajima, posredstvom usluge Trimble Assistant, čime se korisniku pruža pomoć odmah na terenu, upravo tamo gde je problem i nastao.

Zahvaljujući daljinskom pristupu i pomoći, korisnik je u mogućnosti odmah da nastavi sa radom, obezbeđujući velike uštede u vremenu i materijalnim troškovima nepotrebnih putovanja.

Totalna tehnička podrška

Kontakt:

  • Telefoni za podršku:
    011 30-15-884
    011 71-81-277 (Poljoprivreda)
  • E-pošta za podršku:
    podrska@livona.rs
  • Adresa za podršku i servis:
    Livona d.o.o.
    Bežanijskih ilegalaca 8
    11070 Novi Beograd



Totalna tehnička podrška predstavlja maksimalnu korisničku podršku i uključuje: